مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-18سياسي

فارس من|کلاف سردرگم مالباختگان در پروژه رضوان


پرونده پروژه رضوان با 1400 شاکی این روزها تبدیل به کلافی سردرگم شده است که نگرانی مالباختگان را به دنبال داشته و آنها دست امید به سمت رییس قوه قضاییه دراز کرده اند.

- خبرگزاری فارس - سمانه سادات فقیه سبزواری: ثبت کمپین جدید با عنوان مالباختگان پروژه رضوان قم همچنان بلاتکلیفند در سامانه فارس من با بیش از 600 امضا در کمتر از چند روز نشان داد که همچنان مالباختگان این پروژه در پیچ و خم های رسیدگی و دادسری به پرونده ای با بیش از 1300 شاکی گرفتار هستند.

چندی پیش بود که خبر ​پایان پرونده 30 هزار صفحه ای پروژه رضوان با 1300 شاکی/20 سال حبس و 74 ضربه شلاق در انتظار متهم اصلی منتشر شده و گمانه ها برآن بود که مالباختگان این پروژه به زودی به حقوق از دست رفته خود دست پیدا می کنند.

اما با ابلاغ رای  قطعی از سوی دادگستری استان قم به مردم اما و اگرهای فراوانی در شرح و تفسیر این رای بوجود آمده است که بر نگرانی های مردم بیش از پیش افزوده است.

مالباختگان پروژه رضوان که روزهای پرنشیب و فرازی را پشت سرگذاشته اند، این روزها حیران و نگران درخواست شرح صحیح رای صادره را از سوی دستگاه قضایی دارند و برای رسیدن به یک پاسخ روشن به هر ریسمانی چنگ می زنند.

مالباختگان چاه ویل رضوان با تجمع مقابل استانداری، شهرداری، مرکز صدا و سیما، دادگستری و دادسرا فقط یک چیز می خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|کلاف سردرگم مالباختگان در پروژه رضوان

فارس من|کلاف سردرگم مالباختگان در پروژه رضوان